dzien dobry, mam kłopot, otóż jadąc sobie autem, nagle traci moc , obroty spadaja do okolo 400/500 auto zaczyna dymić bardzo mocno na czarno
jadąc z wpietym laptopem parametry typu iat, clt zostają bez zmian tzn, nie ma wachan temperatur ktore mogłyby w jakis sposob spowodować zalanie samochodu, uklad zaplonowy sprawny, wymienione wszystko od cewki, po lable siwce i aparat zapłonowy
jednak nie dają mi spokoju dwie rzeczy, czasami dzieje sie to po odpaleniu silnika z rana po postuju i trzeba kilka razy uruchomic i wylaczyc silnik aby zaczął pracować jak nalezy.
boost target[kPa] czyli komórka w display on pokazuje maksymalne cisnienie na poziomie 400kPa i w momencie przytrzymania pedału przyspieszenia wartos spada do 102kPa po odpuszczeniu znowu pokazuje 400
co do podlaczenia samego ukladu wtrysku, mam silniczek krokowy umiejscowiony przy atrapie /grillu co za tym idzie, krokowiec jest tylko podłączony pod listwą wtryskową, w miejscu gdzie byl przewod podcisnienia na silniczku krokowym idacy do gumy dawnego k jeta, jest załozony filtrek,
wyjscie w gumie jest zaslepione, ale w kolektorze ssacym z tylu do silniczka waz szedł na trojniku do gumy i taki cienki przewod z trojnika do kolektora ssacego,
mam to zaslepione i po zdjeciu tego zaslepienia oborty rosną do okolo 1500 i wartosc boost target zmienia sie plynnie
zatem czy ktoś moze mi podpowiedziec, badz spotkał sie z wyzej wymienionym przypadkiem i jest w stanie cos powiedziec? pozdrawiam gorąco