Witamy,
Gość
|
TEMAT:
Audi 80 B3 1.8 PG TURBO T3/T4 8 lata 1 miesiąc temu #549
|
Sama cewka od poldka jest podłączona bezpośrednio po ee2+ czy masz też moduł zapłonowy od poldka? |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Audi 80 B3 1.8 PG TURBO T3/T4 8 lata 1 miesiąc temu #550
|
Ja bym szedł w fajkocewki. Brak kabli to jeden problem mniej. Widziałem już nawet po 400km na aparacie zapłonowym także wszystko się da, ale mimo wszyszystko wolę fajkocewki.
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Audi 80 B3 1.8 PG TURBO T3/T4 8 lata 1 miesiąc temu #555
|
Ja również wolę fajkowe-cewki.
Przerabiam właśnie 3 auta na nie. Mam dość ciągłych problemów ze standardowym zapłonem. Kable pękają. Aparaty dają przebicia. Cewki padają. itd... Nie ma auta które by nie przyjechało z uwalonym zapłonem. |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Audi 80 B3 1.8 PG TURBO T3/T4 8 lata 1 miesiąc temu #556
|
Przekonaliście mnie, a moglibyście podać długość takiej fajkocewki i wymiary tej cewki na górze
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Audi 80 B3 1.8 PG TURBO T3/T4 8 lata 1 miesiąc temu #558
|
Fajkocewki też padają i warto na drogę mieć zapas. Też sobie chwaliłem, a teraz kupiłem 2 szt używanych i będę podmieniał aby znaleźć tą która nie domaga.
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Ostatnia edycja: przez oress.
|
Audi 80 B3 1.8 PG TURBO T3/T4 8 lata 1 miesiąc temu #571
|
Fajne fajkocewki produkuje bosh
Wpisz w znany portal aukcyjny cewka 1.4 t-jet. Gumę jak i sprężynke można skrócić i dopasować. |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |