Witamy,
Gość
|
TEMAT:
Wersja beta - dostępność, cena 8 lata 8 miesiąc temu #300
|
Witam, EEMicro nie działa na najnowszym firmwarze i sofcie w wersji 342, czy to jakiś błąd? Firmware sie zaktualizował, obroty czyta, ale nie daje zapłonu i sygnału na obrotomierz.
Widzę mapę ve2, dlaczego nie ma mapy zapłonu 2? Jak realizowane jest przełączanie map? Jak jest obliczany czas wtrysku w trybie alfa-n ? Czy VE to procent wartości req.fuel? Mapy zapłonu, boost, lambda mają zrypane osie obciążenia, jakieś abstrakcyjne wartości. Edycja komórek w mapach nie działa. Wiecej nieprawidłowości nie znalazłem, ale też nie szukałem. Po powrocie do fv3318, nie daje iskry =( We wcześniejszej wersji mam problem z wysyłaniem ustawień do sterownika, nie za każdym razem się aktualizują. Czasami pomaga wyłączenie/załączenie zapłonu. Zauważyłem też że po wyłączeniu zapłonu program nadal wyświetla tryb online i dostępność portu com, tak jak by nadal miał komunikację, a nie ma bo nie może mieć i wtyczka nie swieci. Mam propozycję, mianowicie w ustawieniach primary triger przydał by się większy zakres kąta położenia czujnika. Zakres 0-359 załatwił by sprawę. Przydał by się wizard do TPS'u. Potwierdz zamkniętą przepustnicę (czyta napięcie) Wciśnij do dechy (czyta napięcie) Zachowaj,potwierdz. Pozdrawiam |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Ostatnia edycja: przez Thoruba.
|
Wersja beta - dostępność, cena 8 lata 8 miesiąc temu #301
|
Ok.okazuje się ze eemicro ma inny fv niż ee3+
Dziękuje szefowi za sprawny support . |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Ostatnia edycja: przez Thoruba.
|
Wersja beta - dostępność, cena 8 lata 7 miesiąc temu #316
|
Witam
Czy na EEmicro uruchomie silnik M103 2.6 lub 3.0 (R6 12V) bez potrzeby podłączania sondy szerokopasmowej ? Czy w przyszłości będę mógł zastosować doładowanie silnika sterowanego z EEmicro ? Czy EEmicro steruję całkowicie zapłonem czy fabryczny moduł zapłonowy musi pozostać ? Mowa o aucie Mercedes W201 (190). Pozdrawiam |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Wersja beta - dostępność, cena 8 lata 7 miesiąc temu #317
|
W eemicro nie ma możliwości odpalenia 6 cylindrów. Możesz odpalić 4 albo 8 cylindrów. Na pewno można doładowany silnik na tym wystroić ale Twoje pytanie związane z zapłonem i modułami wykracza poza moją wiedzę więc nie odpowiem na nie.
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Wersja beta - dostępność, cena 8 lata 7 miesiąc temu #320
|
OK, dzięki za odpowiedź.
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Wersja beta - dostępność, cena 8 lata 6 miesiąc temu #336
|
witam
mam pytanie takiego typu, domyslam sie ze passata b5 z 1.8t odpalić problemu nie powinno być , ale co ze współpracą EE micro z zegarami , abs , immo ( bo z passacie jakaś dziwna konstrukcja ze sterownikiem immo w zegarach i ECU ? ) ? pozdrawiam |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |