Witamy,
Gość
|
|
|
TEMAT:
Ee3+ czy micro? 3 lata 3 miesiąc temu #2750
|
To nie jest zwykły kabel usb jak w przypadku Deca także weź z interfejsem. Weź sobie od razu sonde 4.9 i kabel do niej. Zrobiłem kilka silników na itb z ee3+ w tym abfa.
Za tę wiadomość podziękował(a): Pokrzywa
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Ee3+ czy micro? 3 lata 3 miesiąc temu #2752
|
Ok to już czaje.
Mam innovate ewentualnie wezme tylko kabel do sondy |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Ee3+ czy micro? 3 lata 3 miesiąc temu #2754
|
Na AlphaN ? Oś obciążenia po TPS czy może analog input plus przepływka ? Też mam chęć odpalić jeden silnik na ITB ale brakuje póki co korekcji barometrycznej z wykorzystaniem MAP sensora żeby to miało ręce i nogi, tak jak to mają inne SA. |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Ostatnia edycja: przez oress.
|
Ee3+ czy micro? 3 lata 3 miesiąc temu #2755
|
Tak alpha-n i tps. Bardzo fajnie to pracuje
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Ee3+ czy micro? 3 lata 3 miesiąc temu #2756
|
Tylko martwi mnie to, że bez korekty barometrycznej wystroisz auto na nizinach pojedziesz w góry i wszystko w łeb bierze.
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Ee3+ czy micro? 3 lata 3 miesiąc temu #2757
|
Zmiany nie będą takie ze auto nie pojedzie. Masz seryjne auta co pracują tylko po tps i jeżdżą w każdych warunkach.
To samo tyczy się temp paliwa jak już chcesz tak dokładnie. Też możesz stroic przy 20* temp paliwa a w ciepłe dni wzrośnie do 50-60* i się afr rozjedzie. |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
|
|