Elektroniczne rozwiązania dla motoryzacji i tuningu

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT:

Ee3+ czy micro? 3 lata 3 miesiąc temu #2750

  • luckash
  • luckash Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 69
  • Otrzymane podziękowania: 10
To nie jest zwykły kabel usb jak w przypadku Deca także weź z interfejsem. Weź sobie od razu sonde 4.9 i kabel do niej. Zrobiłem kilka silników na itb z ee3+ w tym abfa.
Za tę wiadomość podziękował(a): Pokrzywa

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ee3+ czy micro? 3 lata 3 miesiąc temu #2752

  • Pokrzywa
  • Pokrzywa Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 5
  • Otrzymane podziękowania: 0
Ok to już czaje.
Mam innovate ewentualnie wezme tylko kabel do sondy

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ee3+ czy micro? 3 lata 3 miesiąc temu #2754

  • oress
  • oress Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 207
  • Otrzymane podziękowania: 14

luckash napisał: . Zrobiłem kilka silników na itb z ee3+ w tym abfa.


Na AlphaN ?
Oś obciążenia po TPS czy może analog input plus przepływka ?

Też mam chęć odpalić jeden silnik na ITB ale brakuje póki co korekcji barometrycznej z wykorzystaniem MAP sensora żeby to miało ręce i nogi, tak jak to mają inne SA.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez oress.

Ee3+ czy micro? 3 lata 3 miesiąc temu #2755

  • luckash
  • luckash Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 69
  • Otrzymane podziękowania: 10
Tak alpha-n i tps. Bardzo fajnie to pracuje

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ee3+ czy micro? 3 lata 3 miesiąc temu #2756

  • oress
  • oress Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 207
  • Otrzymane podziękowania: 14
Tylko martwi mnie to, że bez korekty barometrycznej wystroisz auto na nizinach pojedziesz w góry i wszystko w łeb bierze.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ee3+ czy micro? 3 lata 3 miesiąc temu #2757

  • luckash
  • luckash Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 69
  • Otrzymane podziękowania: 10
Zmiany nie będą takie ze auto nie pojedzie. Masz seryjne auta co pracują tylko po tps i jeżdżą w każdych warunkach.
To samo tyczy się temp paliwa jak już chcesz tak dokładnie. Też możesz stroic przy 20* temp paliwa a w ciepłe dni wzrośnie do 50-60* i się afr rozjedzie.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

  • Strona:
  • 1
  • 2
Zasilane przez Forum Kunena