Witamy,
Gość
|
|
|
TEMAT:
Jaka wersja EE3+ 3 lata 10 miesiąc temu #2616
|
Cześć. Buduję mocny pięciocylindrowy silnik audi. Zastanawiam się jaką wersję EasyEcu3+ kupić, z kontrolerem silnika krokowego czy z 8 wyjściami na cewki pasywne. Silnik będzie na cewkach tfsi czyli z tego co się orientuję są to cewki aktywne a wolnymi obrotami będzie sterować zawór elektromagnetyczny. Interesuje mnie czy będzie można w przyszłości użyć któregoś z tych wyjść w innym określonym celu czy nie i nie ma znaczenia jaki zamówię.
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.
Ostatnia edycja: przez Zielony.
|
Jaka wersja EE3+ 3 lata 9 miesiąc temu #2617
|
Możesz napisać coś więcej. Co to za silnik, jaki setup?
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Jaka wersja EE3+ 3 lata 9 miesiąc temu #2618
|
Silnik to hybryda jednostek r5 audi. Głowica 7a na bloku MC z wałem 7a, kutymi korbami techno5 oraz tłokami wossnera. Osprzętowo to garret gtx3076 na customowym baranie, dolot z dużym plenum i przepustnicą 80mm. Wtryski 630cc na długich końcówkach i regulator do 10bar.
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Jaka wersja EE3+ 3 lata 9 miesiąc temu #2619
|
Przy mocnym setupie pozostaje jeszcze kwestia triggera. Seryjny na który przypada zestaw 3 czujników położenia wału/wałka jest dość problematyczny. Najlepszym rozwiązaniem byłoby przejście na trigger 60-2. Są takie zestawy, np. tego typu: www.lspeed-racing.de/product_info.php?in...urbo-5-zylinder.html
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Jaka wersja EE3+ 3 lata 9 miesiąc temu #2620
|
Oczywiście będzie czujnik z kołem 60-2. Miałem już wstępnie zamontowany na kole pasowym z przodu ale z bałem się tego rozwiązania i aktualnie czekam na zamach z wypalonym wieńcem 60-2.
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Jaka wersja EE3+ 3 lata 9 miesiąc temu #2621
|
To w takim razie lepiej wziąć z 8 wyjściami zapłonowymi. Daje to większe możliwości w przypadku takiego setupu. Musisz też pamiętać, że na chwilę obecną jeżeli dasz tylko koło 60-2 to zapłon będzie realizowany w trybie V10 wasted sprak (na 5 indywidualnych cewkach) a paliwo w full grupie. Żeby myśleć o sekwencji to potrzebny jest jeszcze sygnał z wałka/aparatu zapłonowego. Może być takie coś jak hall w seryjnym aparacie od MC.
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
|
|