Witamy,
Gość
|
TEMAT:
Propozycje nowych funkcji dla EE3+ 5 lata 1 miesiąc temu #2226
|
Które silniki hondy mają taki trigger? W tej chwili nie ma obsługi takiego triggera, ale w sumie można by go dorobić w przyszłości. Oczywiście potrzebne są jeszcze korelacja pomiędzy TDC 1, pojedynczym zębem i zębami na wale. Oczywiście to jest do doczytania w necie. Pozostaje jeszcze kwestia kierunku obrotów wału bo honda chyba stosowała oba
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Propozycje nowych funkcji dla EE3+ 5 lata 1 miesiąc temu #2227
|
Konkretnie miało by to być pod silnik H22A3 ale taki trigger są również w B,D,F serii (od lat 90 do 2004r) najczęściej OBD1 ale również w niektórych OBD2
wszystkie wyżej wymienione silniki kręcą się w Lewo jedynie silniki K i R serii kręcą się w prawo (ale to chyba niema znaczenia) jednak tam już są inne triggery |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Propozycje nowych funkcji dla EE3+ 5 lata 4 tygodni temu #2228
|
Czyli jesteś pewien, że w swoim silniku masz na wale 12 (czujnik tzw CKP - Crankshaft position sensor) i na wałku lub w aparacie 1 ząb dający sygnał co 720 stopni (CYP - Cylinder Positions Sensor)?
Kojarzysz jaka jest korelacja tego pojedynczego zęba względem np TDC dla cylindra 1? Wiem, że są takie silniki hondy, że w aparacie są aż 3 czujniki, ale wolałbym zrobić ten co masz, czyli trigger 12 na wale + 1 na wałku. |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Propozycje nowych funkcji dla EE3+ 5 lata 9 godzin temu #2260
|
Takie pytanie - w przypdaku założenia itb do doładowanego silnika, mając dość "ostry" wałek, raczej na 90% nie da się wystroić silnika poprawnie, przerabiałm co prawda w bmw, ale w mojej skodzie będzie podobnie.
Albo mamy za mocbno przelany zakreś średnich obciażeń zeby było dobrze na WOT, a jak znowu średnie obciażenie będzie ok, to na WOT za ubogo. Emu czy też MS ma algorytm tzw. hybrid alphaN czyli niż silnik zobaczy doładowanie to dawka paliwa (zapłon tylko i wyłącznie na speed density - nic innego nie ma sensu) jest po TPS,a jak dochodzi doładowanie to czas wtrysku jest mnożony przez wartość z MAP sensora. Da się cos takiego dołożyć wogóle? zostawiajać w spokoju oczywiscie mapy 1 i 2 uzywane w moim przypadku do korekt paliwa i zapłonu w zależnie od % alkoholu w paliwie. Dzięki |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Propozycje nowych funkcji dla EE3+ 3 lata 7 miesiąc temu #2668
|
Cześć,
Przydałaby mi się możliwość ustawienia wyjścia parametric out2 w ten sposób, że jest stale stan wysoki i po przekroczeniu wartości przechodzi w stan niski. Da się to zrobić? |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |