Witamy,
Gość
|
|
|
TEMAT:
Boost settings a sterowanie bypass kompresora 6 lata 11 miesiąc temu #1524
|
Czyli mając TPS podłączony do EE3 i do elektronicznej przepustnicy robiącej za bypass, da się zrobić tak, że przy zamkniętej przepustnicy silnika (np. jałowe obroty) bypass będzie otwarty na max, a przy otwartej przepustnicy w 20% bypass będzie całkowicie zamknięty, mogąc płynnie otwierać/zamykać bypass a nie tylko w skrajnych położeniach?
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Boost settings a sterowanie bypass kompresora 6 lata 10 miesiąc temu #1596
|
Szybkie pytanie:
W dokumentacji z poniższego linka: www.vaglinks.com/vaglinks_com/docs/ssp/V...L_V6_TFSI_Engine.pdf na stronach 22 i 23 (strony 26 i 27 dokumentu PDF) jest przepustnica/zawór bypassu kompresora. Chciałbym móc pod kontrolą EE3 sterować doładowaniem. Czy uda się to zrobić na mapie boostu czy konieczny będzie moduł elektronicznej przepustnicy? |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Boost settings a sterowanie bypass kompresora 6 lata 10 miesiąc temu #1597
|
Jeżeli interesuje nas działanie zawór otwarty/zamknięty to można. Ten zawór działa tak, że normalnie jest otwarty (sprężyna) a po podaniu +12V będzie zamknięty. Można użyć albo wyjścia parametrycznego albo mapy boostu wpisując 0 lub 255.
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
Boost settings a sterowanie bypass kompresora 6 lata 10 miesiąc temu #1598
|
Tak, generalnie interesują mnie pozycje zaworu całkowicie otwarta lub zamknięta. Ale jeszcze jedno ... Nie wiem jaka w praktyce byłaby szybkość zamykania/otwierania tego zaworu, zatem czy w jednej, dwóch komórkach pomiędzy 0 a 255 można wpisać wartości pośrednie dla upłynnienia, spowolnienia pracy zaworu?
Dodatkowo byłby wyłącznik krańcowy, który przy zdjęciu nogi z gazu otwierałoby bypass niezależnie od mapy boostu, oraz BOV jako bezpiecznik. |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
|
|