Witamy,
Gość
|
TEMAT:
DEC silniczek krokowy 7 lata 5 miesiąc temu #1335
|
jest to standardowy silniczek z audi 80 2.3 ng . kiedyś gdy bawiłem się regulacją zawsze po dodaniu wartości obroty podwyższały się i wszystko było ok. teraz gdy silnik ma 90 stopni auto ma około 700 obrotów gdy w dwóch ostatnich komórkach w idle controle wpisuję 0 . Gdy wpiszę wyższą wartość obroty spadają aż auto w końcu gaśnie . głównie chodzi mi o to aby podwyższyć obroty bo 700 to trochę za mało
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
DEC silniczek krokowy 7 lata 5 miesiąc temu #1336
|
Śmiało przejedź cały zakres od 0 do 255. Prawdopodobnie nie przeskoczyłeś jeszcze w tą część pracy zaworu gdzie jest normalna praca. Zawór jest tak zrobiony, że nawet gdy się popsuje jego sterowanie to otwiera się w drugą stronę i można jechać.
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
DEC silniczek krokowy 7 lata 5 miesiąc temu #1337
|
Wielkie dzięki ! po pracy spraawdzę
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
DEC silniczek krokowy 7 lata 5 miesiąc temu #1338
|
Nie wiem dlaczego ale dzisiaj wszystko działa tak jak dawniej czyli na wartościach około 80 . Prawdopodobnie silniczek się zawiesił
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
DEC silniczek krokowy 7 lata 5 miesiąc temu #1346
|
Z kolei ja mam taki problem, że po dłuższej jeździe dec ustawia zawór na 500 rpm co w korku powoduje gaśnięcie auta. W tej sytuacji z irytacji wyskakuję z auta i odłączam wtyczkę od zaworu. Co może być tego powodem? Zawór się nie zacina, sprawny. Czy to możliwe, że dec słabo współgra z zaworami Mercedesa? Myślałem, żeby kupić nowy dedykowany od audi ale czy to załatwi sprawę?
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
DEC silniczek krokowy 7 lata 5 miesiąc temu #1347
|
ja z silniczkami mercedesa nie miałem nigdy problemów, natomiast walczyłem z tymi vw/audi, u ciebie niskie obroty w korku mogą być spowodowane zbyt wysoką temperaturą powietrza zasysanego IAT, może w korku jak się nagrzeje silnik to dec wprowadza korekty od IAT co powoduje zmniejszenie obrotów, podłącz kompa i zobacz parametry,
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |