Elektroniczne rozwiązania dla motoryzacji i tuningu

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT:

Regulacja składu mieszanki 4 lata 7 miesiąc temu #2381

  • Bartek ecu
  • Bartek ecu Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 2
  • Otrzymane podziękowania: 0
Witam posiadam Mercedesa z silnikiem R6 m103 3.0 na mapie bazowej ma problem trochę ze wkrecaniem na obroty i zalewa go zbyt bogata mieszanka multum sadzy w wydechu może ktoś ma jakieś inne mapy bazowe może będą lepsze lub podpowie gdzie zmieniać parametry.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez Bartek ecu.

Regulacja składu mieszanki 4 lata 7 miesiąc temu #2382

  • Kucza
  • Kucza Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 495
  • Otrzymane podziękowania: 62
Jak już kopci to już źle. Odszukaj parametr Req fuel (Configuration->Fueling->Injectors settings) i go zmniejsz. Tylko pamiętaj, że spowoduje to zmniejszenie dawki w każdym zakresie pracy silnika. Innym sposobem jest właśnie zmniejszenie wartości na mapie VE. Wtedy możesz zmniejszyć np. z pominięciem regionu wolnych obrotów.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Regulacja składu mieszanki 4 lata 7 miesiąc temu #2383

  • hubos21
  • hubos21 Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 44
  • Otrzymane podziękowania: 1
Może wtryski dużo większe niż w bazowym projekcie

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Regulacja składu mieszanki 4 lata 7 miesiąc temu #2385

  • Bartek ecu
  • Bartek ecu Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 2
  • Otrzymane podziękowania: 0
Wtryski od k jet kilers więc raczej dobrane ok . Spróbować pozmniejszać ilości na mapie?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez Bartek ecu.

Regulacja składu mieszanki 4 lata 7 miesiąc temu #2386

  • Leetveen
  • Leetveen Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 141
  • Otrzymane podziękowania: 5
zrob tak jak Kucza pisal, przestaw suwak "req fuel" w dol lub w gore, jezeli nie masz wskaznika afr to sugerowalbym sie zgrubnie lambda, jezeli jest w przedziale 0.5-1.0V to jest za duzo paliwa (req fuel zmniejszyc), jezeli ponizej 0.5V to za malo (req fuel zwiekszyc). Nie jest to najlepsza metoda, ale to jedyny wskaznik na ktorym mozesz bazowac z braku afru.

Kjety przewaznie daja uzywane twryski z 1.8t wiec ich wydajnosc jest w okolicach 260ccm, a oni nie oferuja wsparcia po zakupie?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez Leetveen.

Regulacja składu mieszanki 4 lata 7 miesiąc temu #2387

  • Kamil BB
  • Kamil BB Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 62
  • Otrzymane podziękowania: 0
@Leetveen jest opcja kupna na nowych wtryskach, tylko ludzie często chcą przyoszczędzić, niestety nie na tym co trzeba.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

  • Strona:
  • 1
  • 2
Zasilane przez Forum Kunena