Witamy,
Gość
|
|
|
TEMAT:
PROBLEM Z ZAPŁONEM 6 lata 5 miesiąc temu #1731
|
No to jak odciąłeś te przewody od NG to ok, tylko upewnij się czy ten jeden na pewno dałeś na masę.
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
PROBLEM Z ZAPŁONEM 6 lata 5 miesiąc temu #1732
|
pin numer 5 jest podpiety pod mase na samochodzie. za pomocą konektora.
pin 4 jest podpiety do 10 dec IAT do ktorego jest wlutowany kabel z wyjscia 7 dec wraz z rezystorem , ze wzgedu na to że bez jego połączenia dec pokazywał 108' co uniemożliwiało odpalenie samochodu |
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
PROBLEM Z ZAPŁONEM 6 lata 5 miesiąc temu #1733
|
Zgadza się tak ma być. Sprawdź czy odczyty z IAT są poprawne jak ten problem występuję. Coś musi być nie tak.
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
PROBLEM Z ZAPŁONEM 6 lata 5 miesiąc temu #1736
|
ok , ale zeby nie zakladac nowego tematu, jak skalibrować czujnik CLT zeby obroty nie były wysokie, wiem ze w komórkach trzeba zmienic wartości,ale skąd wiedzieć w danym mimencie, na jakim poziomie znajduje sie temp silnika ,bo nie ma tam tego kwadraciuku białego ktory wskazuje
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
PROBLEM Z ZAPŁONEM 6 lata 5 miesiąc temu #1739
|
Bardzo prosto. Patrzysz co pokazuje CLT na displayu, przykładowo jest to 50C a twoim zdaniem ma być 45. Szukasz kratki w tabelce, w której jest 50 i zmieniasz na 45. Trudniejszy przypadek pokazuje 50C a w tabelce nie ma takiej wartości tylko 55 i 45, czyli musisz ruszyć obie wartości i tyle. Pamiętaj, że po zmianie robisz PERMAMENT i resetujesz zapłon.
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
PROBLEM Z ZAPŁONEM 6 lata 5 miesiąc temu #1740
|
no i proszę Pana o taką odpowiedź mi chodziło, serdecznie Przemku dziękuję
|
Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji. |
|
|