Elektroniczne rozwiązania dla motoryzacji i tuningu

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT: Wersja beta - dostępność, cena

Wersja beta - dostępność, cena 4 lata 3 tygodni temu #300

  • Thoruba
  • Thoruba Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 10
  • Oklaski: 0
Witam, EEMicro nie działa na najnowszym firmwarze i sofcie w wersji 342, czy to jakiś błąd? Firmware sie zaktualizował, obroty czyta, ale nie daje zapłonu i sygnału na obrotomierz.
Widzę mapę ve2, dlaczego nie ma mapy zapłonu 2? Jak realizowane jest przełączanie map?
Jak jest obliczany czas wtrysku w trybie alfa-n ? Czy VE to procent wartości req.fuel?
Mapy zapłonu, boost, lambda mają zrypane osie obciążenia, jakieś abstrakcyjne wartości.
Edycja komórek w mapach nie działa.
Wiecej nieprawidłowości nie znalazłem, ale też nie szukałem.

Po powrocie do fv3318, nie daje iskry =(

We wcześniejszej wersji mam problem z wysyłaniem ustawień do sterownika, nie za każdym razem się aktualizują. Czasami pomaga wyłączenie/załączenie zapłonu. Zauważyłem też że po wyłączeniu zapłonu program nadal wyświetla tryb online i dostępność portu com, tak jak by nadal miał komunikację, a nie ma bo nie może mieć i wtyczka nie swieci.

Mam propozycję, mianowicie w ustawieniach primary triger przydał by się większy zakres kąta położenia czujnika. Zakres 0-359 załatwił by sprawę.
Przydał by się wizard do TPS'u. Potwierdz zamkniętą przepustnicę (czyta napięcie) Wciśnij do dechy (czyta napięcie) Zachowaj,potwierdz.

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniany: 4 lata 3 tygodni temu przez Thoruba.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Wersja beta - dostępność, cena 4 lata 3 tygodni temu #301

  • Thoruba
  • Thoruba Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 10
  • Oklaski: 0
Ok.okazuje się ze eemicro ma inny fv niż ee3+

Dziękuje szefowi za sprawny support .
Ostatnio zmieniany: 4 lata 3 tygodni temu przez Thoruba.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Wersja beta - dostępność, cena 3 lata 11 miesiąc temu #316

  • elmer
  • elmer Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 12
  • Oklaski: 0
Witam

Czy na EEmicro uruchomie silnik M103 2.6 lub 3.0 (R6 12V) bez potrzeby podłączania sondy szerokopasmowej ?
Czy w przyszłości będę mógł zastosować doładowanie silnika sterowanego z EEmicro ?
Czy EEmicro steruję całkowicie zapłonem czy fabryczny moduł zapłonowy musi pozostać ?

Mowa o aucie Mercedes W201 (190).

Pozdrawiam
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Wersja beta - dostępność, cena 3 lata 11 miesiąc temu #317

  • elmo0104
  • elmo0104 Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 24
  • Otrzymane podziękowania: 1
  • Oklaski: 0
W eemicro nie ma możliwości odpalenia 6 cylindrów. Możesz odpalić 4 albo 8 cylindrów. Na pewno można doładowany silnik na tym wystroić ale Twoje pytanie związane z zapłonem i modułami wykracza poza moją wiedzę więc nie odpowiem na nie.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Wersja beta - dostępność, cena 3 lata 11 miesiąc temu #320

  • elmer
  • elmer Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 12
  • Oklaski: 0
OK, dzięki za odpowiedź.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Wersja beta - dostępność, cena 3 lata 11 miesiąc temu #336

witam
mam pytanie takiego typu, domyslam sie ze passata b5 z 1.8t odpalić problemu nie powinno być , ale co ze współpracą EE micro z zegarami , abs , immo ( bo z passacie jakaś dziwna konstrukcja ze sterownikiem immo w zegarach i ECU ? ) ?
pozdrawiam
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Zasilane przez Forum Kunena