Elektroniczne rozwiązania dla motoryzacji i tuningu

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT:

EasyEcu 3 - pytania 6 lata 2 miesiąc temu #1622

  • kogutos
  • kogutos Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 45
  • Otrzymane podziękowania: 0
No dobra. Zrobiłem pierwszego pacjenta. Ty widzę pojechałeś bardziej ekstremalnie w sensie ,że dłużej jedziesz w CL.
Ja i tak jazdę w podciśnieniach i przy atmosferycznym stroję z ręki na okolice lambda 1 także mi bardziej chodzi o korekcję tego co robię " z łapy" przy niskich obciążeniach.
Także jedzie na takich ustawieniach:



Załączniki:

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

EasyEcu 3 - pytania 6 lata 2 miesiąc temu #1624

  • Kucza
  • Kucza Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 494
  • Otrzymane podziękowania: 62
Gecek teraz jak jedziesz na maksa to Ci wyłączy się closed loop. Jeżeli chcesz cały czas mieć regulację to zwiększ: Max TPS, Max RPM i Max pressure ponad te wartości, które osiągasz.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

EasyEcu 3 - pytania 6 lata 2 miesiąc temu #1625

  • Gacekk
  • Gacekk Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 78
  • Otrzymane podziękowania: 4
Wiem wiem. Jest świadomie tak ustawione

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

EasyEcu 3 - pytania 6 lata 2 miesiąc temu #1627

  • Gacekk
  • Gacekk Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 78
  • Otrzymane podziękowania: 4
Kogutos moja mapa jest dużo bardziej szczegółowa niż twoja. Zakres afru jest u mnie 16-11.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

EasyEcu 3 - pytania 6 lata 2 miesiąc temu #1630

  • kogutos
  • kogutos Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 45
  • Otrzymane podziękowania: 0
Pytania z mojej strony. Czy korekcja powinna być w całym zakresie mapy i obciążeń tak żeby silnik pracował cały czas w CL? Czy korygowanie tylko na małych obciążeniach, jak robię to ja, jest błędem?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

EasyEcu 3 - pytania 6 lata 2 miesiąc temu #1632

  • Gacekk
  • Gacekk Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 78
  • Otrzymane podziękowania: 4
Ja wyszedłem z założenia, że przy WOT olewam sondę (z reszta ori ecu vw podobnie działają, bynajmniej te starsze z którymi ja mam doczynienia), bo jeśli dostała jakiegoś lota typu źle czytała, to może być bum. Przy mniejszych obciążeniach trochę w tą czy w tamtą nic mu nie zrobi, a jednak skompensuje trochę nieidealne strojenie, bo jednak nikt tego nie zrobi jak fabryka. Efekt mam taki, że w trasie spokojnie jestem w stanie zejść do 8/100 ze spalaniem przy dość spokojnej jeździe. Ale chętnie posłucham co myślą inne głowy na ten temat :)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez Gacekk.
Zasilane przez Forum Kunena