Elektroniczne rozwiązania dla motoryzacji i tuningu

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT:

EE3+ 1.8t AEB 3 lata 3 miesiąc temu #2600

  • redwater
  • redwater Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 10
  • Otrzymane podziękowania: 0

redwater napisał: Dzięki.
A jeśli chodzi o ustawienie triggera to jest 60-2, ale teeth number before TDC i trigger to TDC nie wiem jak ustawic.


Wyczytałem, że dla 1,8T jest to 87 st. czyli wychodzi 15 ząbek, dobrze ?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

EE3+ 1.8t AEB 3 lata 3 miesiąc temu #2601

  • Kucza
  • Kucza Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 494
  • Otrzymane podziękowania: 62
Wydaje mi się, że jest to 84 stopnie czyli 14 ząb. 87 stopni nie jest podzielne przez 6 więc to raczej nie jest fabryczna wartość. Sprawdzę później.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

EE3+ 1.8t AEB 3 lata 3 miesiąc temu #2602

  • luckash
  • luckash Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 69
  • Otrzymane podziękowania: 10
14 ząb
Za tę wiadomość podziękował(a): redwater

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

EE3+ 1.8t AEB 3 lata 3 miesiąc temu #2605

  • redwater
  • redwater Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 10
  • Otrzymane podziękowania: 0
A czy da się podłączyć sterowanie wolnych obrotów do przepustnicy z AGU ? Czy lepiej zostawic org ECU do wolnych, albo przepustnice z passata B3 ?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

EE3+ 1.8t AEB 3 lata 3 miesiąc temu #2606

  • Kucza
  • Kucza Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 494
  • Otrzymane podziękowania: 62
Nie da się, tam jest silnik prądu stałego, jego sterowanie polega na zamianie polaryzacji tak żeby kręcił się w jedną lub drugą stronę i do tego sygnał trzeba poszatkować PWMem. Zostaje albo zostawić sterowanie dla seryjnego ECU, albo dołożyć zawór elektromagnetyczny sterowany PWM.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

EE3+ 1.8t AEB 3 lata 3 miesiąc temu #2607

  • redwater
  • redwater Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 10
  • Otrzymane podziękowania: 0
Ok. Dzięki. Właśnie na schemacie widziałem potencjometr do odczytywania wychylenia silownika wolnych obrotow (teraz juz wiem ze to silniczek), a oprocz tego jest TPS i zastanawiałem się po co tam 2 czujnik, teraz wszystko jasne.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Zasilane przez Forum Kunena