Elektroniczne rozwiązania dla motoryzacji i tuningu

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT:

Proszę o pomoc z Digital ECU Cheater Audi 2.3E NG 7 lata 9 miesiąc temu #361

  • Kucza
  • Kucza Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 494
  • Otrzymane podziękowania: 62
Possibly MAP-sensor damage or cold solder joint. Did you take of vacuum hose on DEC side? Still showing 4kPa?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez Kucza.

Proszę o pomoc z Digital ECU Cheater Audi 2.3E NG 7 lata 9 miesiąc temu #362

  • david
  • david Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 8
  • Otrzymane podziękowania: 0
Yes, on the DEC and still value to 4 kPa

You do the service of your ECU?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Proszę o pomoc z Digital ECU Cheater Audi 2.3E NG 7 lata 9 miesiąc temu #363

  • Kucza
  • Kucza Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 494
  • Otrzymane podziękowania: 62
Yes. Send me an email, I will provide You shipping address. Email is: info (at) ottomotive.pl

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Proszę o pomoc z Digital ECU Cheater Audi 2.3E NG 7 lata 9 miesiąc temu #364

  • david
  • david Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 8
  • Otrzymane podziękowania: 0
ok, I have just sent you an email :)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Proszę o pomoc z Digital ECU Cheater Audi 2.3E NG 7 lata 9 miesiąc temu #427

  • david
  • david Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 8
  • Otrzymane podziękowania: 0
I would like to thank this to people who who helped me correct my mistake and ECU.

Car drives nice and fast :)
(Certainly not jumping speed as it was before and more responsive to gas)

I am grateful for your willingness and seriousness :)

I enclose a photo :)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez david.

Proszę o pomoc z Digital ECU Cheater Audi 2.3E NG 7 lata 6 miesiąc temu #552

  • david
  • david Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 8
  • Otrzymane podziękowania: 0
Hello I am writing to one big plea regarding my Audi Cabriolet (model 80) 2.3E NG 98 KW Year 1993

The problem is that cold it is absolutely super car. But after heating cuts / breaks and no power in revolutions ... on the disposal rate is not a problem

The second issue (now fixed) when the engine is warm idling choked (exchange Lambdasonda the issue is resolved)

The car is renovated and was changed almost everything that was wrong, therefore all seals and hoses, was righted cut head new piston rings, pipes, water pump, thermostat, plugs, sensors, Semering, exhaust gaskets, belts, filters, oil. ..

the problem came after some time (half a year renovated)

Here and there I notice it has increased engine idling about 1200-1300RPM. Next interesting is that when I go to fill up the vacuum in the tank because I hear how sucks air. I tried to go without the lid from the tank and nothing has changed) and still it I noticed that when I go into the corner so it breaks / cuts more.

It has also been changed: Fuel pump (pre-injected mam mounted gauge shows something about 4bar), Lambda probe, spark plug cable

Interests has a value of "Ignition advance" there is value 25.4 is a good value? How can this be calibrated?

Thank you for your willingness to help me :)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez david.
  • Strona:
  • 1
  • 2
Zasilane przez Forum Kunena