Elektroniczne rozwiązania dla motoryzacji i tuningu

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT:

Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 4 lata 6 miesiąc temu #2191

  • Leetveen
  • Leetveen Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 141
  • Otrzymane podziękowania: 5
Chyba pojawil sie kolejny problem, po czym poznac ze wtryskiwacze sie zawieszaja lub wpadaja w petle pelnego otwarcia czyli nie wyrabiaja juz wydajnoscia?

Czy da sie to rozpoznac po logach i parametrze "DC"?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez Leetveen.

Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 4 lata 6 miesiąc temu #2192

  • Kucza
  • Kucza Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 494
  • Otrzymane podziękowania: 62
Tak DC pokazuje jaki jest stosunek czasu trwania wtrysku do czasu trwania dwóch obrotów wału. Dochodzimy do max 90%.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 4 lata 6 miesiąc temu #2193

  • Leetveen
  • Leetveen Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 141
  • Otrzymane podziękowania: 5
Czyli do tzw. % duty cycle ok! dzieki za podpowiedz, wyglada na to ze zarowno 215cc jak i 225cc to za malo w moim przypadku, zakladam 315cc

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 4 lata 6 miesiąc temu #2224

  • hubos21
  • hubos21 Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 44
  • Otrzymane podziękowania: 1
Coś się dzieje w temacie ITB?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Zasilane przez Forum Kunena