Elektroniczne rozwiązania dla motoryzacji i tuningu

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT: Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI

Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 2 lata 6 miesiąc temu #1182

  • Leetveen
  • Leetveen Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 112
  • Otrzymane podziękowania: 4
  • Oklaski: 3
no moge ale czy to ma sens? co z tego wyczytasz? moge wyseparowac w excelu tylko te dwie rzeczy, ewentualnie wkleje tutaj wykres, zaleznosc afr / %tps powinna byc liniowa?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 2 lata 6 miesiąc temu #1183

  • LukaszR
  • LukaszR Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 12
  • Oklaski: 0
To może zamiast tego sprubój na postoju dodać szybko gaz i zobacz co się dzieje z afr. Jak ubożeje to sprubój dodawać enrichment aż będzie stabilny .
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 2 lata 2 tygodni temu #1417

  • Leetveen
  • Leetveen Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 112
  • Otrzymane podziękowania: 4
  • Oklaski: 3
Celem lepszej kontroli spalania zamontowalem UKP-V3 i obecnie jestem na etapie dostrajania charakterystyk czujnikow oraz pozostalych parametrow.



Srednie spalanie utrzymuje sie na poziomie okolicy 10L/100km jezdzac w cyklu mieszanym (40% trasy, 60% miasto) spokojnie ;)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 1 tydzień 3 dni temu #2160

  • Leetveen
  • Leetveen Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 112
  • Otrzymane podziękowania: 4
  • Oklaski: 3
Poskladalem zestaw przepustnic z ZX12R i podjalem probe montazu na silniku, jednak wyszlo mase baboli, glownie zwiazanych z ustawianiem.
Czy na DECu jest mozliwe ustawienie takiego setupu by spalanie bylo poprawne z lambda w okolicy 0.5V lub poprawnym AFRze?
Charakterytyka zestawu:
1. Podcisnienia do deca zebrane trojnikami ze wszystkich runnerow, z tej samej linii obslugiwany regulator cisnienia paliwa ale na malych wewn. srednicach 1-2mm
2. Krokowiec zasilany z gniazd wtryskiwaczy ZX12R polaczonych trojnikami, z tej samej linii obslugiwanie wspomaganie hamulcow (serwo)
3. Listwa wtryskow z ABFa przerobiona pod sterowanie batch-fire (fabrycznie pelna sekwencja)
4. TPS i IAT w pelni obslugiwane

Opis tego co sie dzieje:
na mapie z dlugiego dolotu pracuje stabilnie po odpaleniu ale podcisnienie w okolicach 90kPa, obroty nabiera poprawnie, ale na wolnych strasznie zalany, almbda 0.8-0.9, afr ponizej 10.0, nie ma szans zeby to wyregulowac, zdejmujac paliwo na mapie VE obroty wzrastaja a lambda i AFR stoja w miejscu, zwiekszajac paliwo obroty maleja ale dawka podobnie czyli bez zmian

Nie mam pewnosci czy calosc jest dostatecznie szczelna i czy nie lapie lewego powietrza, czy ktos tutaj budowal ITB na elektronicznym wtrysku i moglby podpowiedziec co zmieniac zeby to ogarnac do jazdy?
Aktualnie da sie jechac, ale nie ma to wiekszego sensu bo kopci jak dizel, a kolektory czerwone po kilkunastu minutach, kosmiczne spalanie pomijam
Załączniki:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 1 tydzień 3 dni temu #2161

  • luckash
  • luckash Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 50
  • Otrzymane podziękowania: 6
  • Oklaski: 1
Podaj maila
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Audi 80 Competition Quattro 2.0 16V Motronic@EFI 1 tydzień 3 dni temu #2162

  • Leetveen
  • Leetveen Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 112
  • Otrzymane podziękowania: 4
  • Oklaski: 3
wygralem cos? Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Zasilane przez Forum Kunena