Elektroniczne rozwiązania dla motoryzacji i tuningu

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT:

Wersja beta - dostępność, cena 8 lata 2 tygodni temu #300

  • Thoruba
  • Thoruba Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 10
  • Otrzymane podziękowania: 0
Witam, EEMicro nie działa na najnowszym firmwarze i sofcie w wersji 342, czy to jakiś błąd? Firmware sie zaktualizował, obroty czyta, ale nie daje zapłonu i sygnału na obrotomierz.
Widzę mapę ve2, dlaczego nie ma mapy zapłonu 2? Jak realizowane jest przełączanie map?
Jak jest obliczany czas wtrysku w trybie alfa-n ? Czy VE to procent wartości req.fuel?
Mapy zapłonu, boost, lambda mają zrypane osie obciążenia, jakieś abstrakcyjne wartości.
Edycja komórek w mapach nie działa.
Wiecej nieprawidłowości nie znalazłem, ale też nie szukałem.

Po powrocie do fv3318, nie daje iskry =(

We wcześniejszej wersji mam problem z wysyłaniem ustawień do sterownika, nie za każdym razem się aktualizują. Czasami pomaga wyłączenie/załączenie zapłonu. Zauważyłem też że po wyłączeniu zapłonu program nadal wyświetla tryb online i dostępność portu com, tak jak by nadal miał komunikację, a nie ma bo nie może mieć i wtyczka nie swieci.

Mam propozycję, mianowicie w ustawieniach primary triger przydał by się większy zakres kąta położenia czujnika. Zakres 0-359 załatwił by sprawę.
Przydał by się wizard do TPS'u. Potwierdz zamkniętą przepustnicę (czyta napięcie) Wciśnij do dechy (czyta napięcie) Zachowaj,potwierdz.

Pozdrawiam

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez Thoruba.

Wersja beta - dostępność, cena 8 lata 2 tygodni temu #301

  • Thoruba
  • Thoruba Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 10
  • Otrzymane podziękowania: 0
Ok.okazuje się ze eemicro ma inny fv niż ee3+

Dziękuje szefowi za sprawny support .

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez Thoruba.

Wersja beta - dostępność, cena 7 lata 11 miesiąc temu #316

  • elmer
  • elmer Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 12
  • Otrzymane podziękowania: 0
Witam

Czy na EEmicro uruchomie silnik M103 2.6 lub 3.0 (R6 12V) bez potrzeby podłączania sondy szerokopasmowej ?
Czy w przyszłości będę mógł zastosować doładowanie silnika sterowanego z EEmicro ?
Czy EEmicro steruję całkowicie zapłonem czy fabryczny moduł zapłonowy musi pozostać ?

Mowa o aucie Mercedes W201 (190).

Pozdrawiam

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Wersja beta - dostępność, cena 7 lata 11 miesiąc temu #317

  • elmo0104
  • elmo0104 Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 24
  • Otrzymane podziękowania: 1
W eemicro nie ma możliwości odpalenia 6 cylindrów. Możesz odpalić 4 albo 8 cylindrów. Na pewno można doładowany silnik na tym wystroić ale Twoje pytanie związane z zapłonem i modułami wykracza poza moją wiedzę więc nie odpowiem na nie.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Wersja beta - dostępność, cena 7 lata 11 miesiąc temu #320

  • elmer
  • elmer Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 12
  • Otrzymane podziękowania: 0
OK, dzięki za odpowiedź.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Wersja beta - dostępność, cena 7 lata 11 miesiąc temu #336

  • Bes_pieczniq
  • Bes_pieczniq Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 1
  • Otrzymane podziękowania: 0
witam
mam pytanie takiego typu, domyslam sie ze passata b5 z 1.8t odpalić problemu nie powinno być , ale co ze współpracą EE micro z zegarami , abs , immo ( bo z passacie jakaś dziwna konstrukcja ze sterownikiem immo w zegarach i ECU ? ) ?
pozdrawiam

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Zasilane przez Forum Kunena