Elektroniczne rozwiązania dla motoryzacji i tuningu

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT:

Idlle poprzez "cięcie zapłonu"/staged injection 8 lata 1 miesiąc temu #299

  • GrzesiekK.
  • GrzesiekK. Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 9
  • Otrzymane podziękowania: 1
Witam, od razu na wstępie się przywitam jako nowy na forum :)

Przejrzałem na szybko ostatnie dostępne oprogramowanie, nie znalazłem w nim niestety możliwości regulacji wolnych obrotów przez wycinanie zapłonów, jest co prawda korekcja poprzez kąt zapłonu ale to nie wystarczające a czasem wręcz nie możliwe ze względu na setup silnika. Stąd tez pytanie, czy jest szansa na rozwinięcie oprogramowania w tym kierunku?

Drugie pytanie to czy istnieje szansa na staged injection na tym urządzeniu, nawet full grup bo i tak rozdzielanie tego w przypadku lania w trąby ITB na banki nie ma najmniejszego sensu.

Generalnie interesuje mnie rozbudowanie algorytmu Aplha-N o te dwie "zabawki" może z czasem o flatshift dobrze by było, nie zawsze potrzebuję wszystkich wodotrysków jakie np. posiada EMU a i nie każdy ma budżet też przy projekcie pozwalający na to więc fajnie by było mieć alternatywę do zaproponowania.


Pozdrawiam
Grzegorz

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Idlle poprzez "cięcie zapłonu"/staged injection 7 lata 11 miesiąc temu #338

  • GrzesiekK.
  • GrzesiekK. Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 9
  • Otrzymane podziękowania: 1
Alooo przypominam się ... czy ktokolwiek jest w stanie się wypowiedzieć na w/w temat ?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Idlle poprzez "cięcie zapłonu"/staged injection 7 lata 11 miesiąc temu #339

  • Kucza
  • Kucza Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 494
  • Otrzymane podziękowania: 62
Witam. Obecnie pracujemy nad innymi funkcjami, które częściej używane są niż cięcie zapłonu do regulacji biegu jałowego czy staged injection. Nie mówię, że żadna z tych funkcji nie będzie dodana w przyszłości, ale żadnych obietnic czy daty dodania nie mogę teraz podać. Wydaje mi się, że z tej listy najszybciej pojawić się może flat shift. Trwają prace nad podwójnym zestawem map przełączanych po Analog In lub po zawartości alkoholu w paliwie.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Idlle poprzez "cięcie zapłonu"/staged injection 7 lata 7 miesiąc temu #486

  • GrzesiekK.
  • GrzesiekK. Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 9
  • Otrzymane podziękowania: 1
Witam,
Jak idą postępy prac nad rozbudową oprogramowania sterownika? Jest jakakolwiek szansa na dopisanie tylko algorytmu sterowania wolnymi obrotami przez % wycinanie zapłonu o którym kiedyś wspominałem ? O staged injection zapominamy można żyć bez tego ale bez wolnych obrotów się nie da :)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Idlle poprzez "cięcie zapłonu"/staged injection 7 lata 7 miesiąc temu #487

  • Kucza
  • Kucza Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 494
  • Otrzymane podziękowania: 62
Witam. Mógłbym podziałać w tym temacie jeżeli miałbyś na czym testować takie rozwiązanie. Obawiam się, że jakość regulacji biegu jałowego przez wyłączanie zapłonu będzie pozostawiała wiele do życzenia. Zwłaszcza gdy nie mamy wtrysku sekwencyjnego. Widziałem kiedyś Subaru na VIPECu z taką regulacją oczywiście typowo do sportu.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Idlle poprzez "cięcie zapłonu"/staged injection 7 lata 7 miesiąc temu #499

  • GrzesiekK.
  • GrzesiekK. Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 9
  • Otrzymane podziękowania: 1
Świetnie, cieszy mnie to. Generalnie przy wałku ponad 300 stopni wolne obroty i tak są na poziomie 1500-1800rpm w autach które robię z pewnych względów więc mi nawet pływanie +/-200rpm nie będzie przeszkadzało a żaden sposób :) to są silniki typowo do motorsportu. Przy odpowiednim ustawieniu przepustnic w ITB zimny silnik ma 1600rpm, nagrzany do normalnej temperatury pracy tyle samo a procentowe wycięcie zapłonów celem stabilizacji wolnych nie przekracza 15% - do tej pory pracowałem na EMU ale czasem jak pisałem wcześniej, trzeba bardziej budżetowych rozwiązań. Druga sprawa nie kojarzę ale może się mylę, czy EasyEcu posiada lub może posiadać korektę mapy Ve dodatkowo o tabelę korekt w oparciu TPS/RPM ?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez GrzesiekK..
  • Strona:
  • 1
  • 2
Zasilane przez Forum Kunena