Elektroniczne rozwiązania dla motoryzacji i tuningu

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMAT:

Propozycje nowych funkcji dla EE3+ 4 lata 5 miesiąc temu #2226

  • Kucza
  • Kucza Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 494
  • Otrzymane podziękowania: 62
Które silniki hondy mają taki trigger? W tej chwili nie ma obsługi takiego triggera, ale w sumie można by go dorobić w przyszłości. Oczywiście potrzebne są jeszcze korelacja pomiędzy TDC 1, pojedynczym zębem i zębami na wale. Oczywiście to jest do doczytania w necie. Pozostaje jeszcze kwestia kierunku obrotów wału bo honda chyba stosowała oba :)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Propozycje nowych funkcji dla EE3+ 4 lata 5 miesiąc temu #2227

  • SNAFU
  • SNAFU Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 6
  • Otrzymane podziękowania: 0
Konkretnie miało by to być pod silnik H22A3 ale taki trigger są również w B,D,F serii (od lat 90 do 2004r) najczęściej OBD1 ale również w niektórych OBD2
wszystkie wyżej wymienione silniki kręcą się w Lewo jedynie silniki K i R serii kręcą się w prawo (ale to chyba niema znaczenia) jednak tam już są inne triggery

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Propozycje nowych funkcji dla EE3+ 4 lata 5 miesiąc temu #2228

  • Kucza
  • Kucza Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 494
  • Otrzymane podziękowania: 62
Czyli jesteś pewien, że w swoim silniku masz na wale 12 (czujnik tzw CKP - Crankshaft position sensor) i na wałku lub w aparacie 1 ząb dający sygnał co 720 stopni (CYP - Cylinder Positions Sensor)?

Kojarzysz jaka jest korelacja tego pojedynczego zęba względem np TDC dla cylindra 1?

Wiem, że są takie silniki hondy, że w aparacie są aż 3 czujniki, ale wolałbym zrobić ten co masz, czyli trigger 12 na wale + 1 na wałku.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Propozycje nowych funkcji dla EE3+ 4 lata 4 miesiąc temu #2260

  • Killme
  • Killme Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 64
  • Otrzymane podziękowania: 2
Takie pytanie - w przypdaku założenia itb do doładowanego silnika, mając dość "ostry" wałek, raczej na 90% nie da się wystroić silnika poprawnie, przerabiałm co prawda w bmw, ale w mojej skodzie będzie podobnie.
Albo mamy za mocbno przelany zakreś średnich obciażeń zeby było dobrze na WOT, a jak znowu średnie obciażenie będzie ok, to na WOT za ubogo.

Emu czy też MS ma algorytm tzw. hybrid alphaN czyli niż silnik zobaczy doładowanie to dawka paliwa (zapłon tylko i wyłącznie na speed density - nic innego nie ma sensu) jest po TPS,a jak dochodzi doładowanie to czas wtrysku jest mnożony przez wartość z MAP sensora.

Da się cos takiego dołożyć wogóle? zostawiajać w spokoju oczywiscie mapy 1 i 2 uzywane w moim przypadku do korekt paliwa i zapłonu w zależnie od % alkoholu w paliwie.

Dzięki

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Propozycje nowych funkcji dla EE3+ 3 lata 4 dni temu #2668

  • Malinowy
  • Malinowy Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 16
  • Otrzymane podziękowania: 0
Cześć,

Przydałaby mi się możliwość ustawienia wyjścia parametric out2 w ten sposób, że jest stale stan wysoki i po przekroczeniu wartości przechodzi w stan niski.

Da się to zrobić?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3
Zasilane przez Forum Kunena