Elektroniczne rozwiązania dla motoryzacji i tuningu

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT:

Sterowanie elektromagnetycznym zaworem wolnych obr 4 lata 9 miesiąc temu #2112

  • wujek
  • wujek Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 32
  • Otrzymane podziękowania: 0
Wlutować ją między dwa kable? czy wsunąć we wtyczkę po prostu?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Sterowanie elektromagnetycznym zaworem wolnych obr 4 lata 9 miesiąc temu #2114

  • voytec
  • voytec Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 53
  • Otrzymane podziękowania: 1
Ja mam przy wtyczce zaworu wlutowane w dwa przewody. Zwróć uwagę na polaryzacji diody

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Sterowanie elektromagnetycznym zaworem wolnych obr 3 lata 11 miesiąc temu #2417

  • Hatsan
  • Hatsan Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 21
  • Otrzymane podziękowania: 0
To nie może być dioda zenera tylko shotkiego dodam od siebie ale pytanie o co chodzi odpalam zimne auto i jadę w trasę, gdy zarzucam luz jalowe wysokie okolice 1200. Zgasze silnik odpale i już obroty są spoko około 800. PIDy mam powylaczane bo tak mi stabilnie chodzi nie faluje

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Sterowanie krokowym zaworem wolnych obr 3 lata 5 miesiąc temu #2539

  • citroen
  • citroen Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 2
  • Otrzymane podziękowania: 0

lesiu.z napisał: Witam kolegów.

Mam problem. Wszyscy do tej pory pory piszecie o regulacji wolnych obrotów za pomocą zaworka pwm, takiego na dwa kabelki, elektromagnetyczny.. U mnie natomiast mam problem, taki problem, że w przepustnicę mam wbudowany silniczek krokowy Magneti marelli, krokowy taki na cztery kabelki jak w większości starszych instalacji lpg 2generacji...
Ja wiem, że konfigurowanie tego jest ciężkie, ale w moim przypadku nawet nie ma co konfigurować bo zawór nie reaguje wogóle na jakiekolwiek zmiany. Stoi w jednym miejscu i nawet o kroka nie ruszy się.

Poproszę autora sprzętu o naświetlenie jak ugryść ten problem. Chcę użyć seryjnego rozwiązania regulacji wolnych obrotów w moim silniku, dla tego sceptycznie podchodzę do dokładania kolejnych wężyków i zmianę na elektromagnetyczny zawór.

Dla informacji jeszcze, silnik to fiatowskie FIRE 1.2 16v, przepustnica taka jak w linku.

static.nanodatex.com/media/e0d809720e92df1ec486bb2ffe64d278.jpg


Pozdrawiam :)



hello, how did you solve this issue?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Zasilane przez Forum Kunena