Elektroniczne rozwiązania dla motoryzacji i tuningu

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT:

PROBLEM Z ZAPŁONEM 5 lata 10 miesiąc temu #1731

  • Kucza
  • Kucza Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 494
  • Otrzymane podziękowania: 62
No to jak odciąłeś te przewody od NG to ok, tylko upewnij się czy ten jeden na pewno dałeś na masę.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

PROBLEM Z ZAPŁONEM 5 lata 10 miesiąc temu #1732

  • Kamil BB
  • Kamil BB Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 62
  • Otrzymane podziękowania: 0
pin numer 5 jest podpiety pod mase na samochodzie. za pomocą konektora.
pin 4 jest podpiety do 10 dec IAT do ktorego jest wlutowany kabel z wyjscia 7 dec wraz z rezystorem , ze wzgedu na to że bez jego połączenia dec pokazywał 108' co uniemożliwiało odpalenie samochodu

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

PROBLEM Z ZAPŁONEM 5 lata 10 miesiąc temu #1733

  • Kucza
  • Kucza Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 494
  • Otrzymane podziękowania: 62
Zgadza się tak ma być. Sprawdź czy odczyty z IAT są poprawne jak ten problem występuję. Coś musi być nie tak.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

PROBLEM Z ZAPŁONEM 5 lata 10 miesiąc temu #1736

  • Kamil BB
  • Kamil BB Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 62
  • Otrzymane podziękowania: 0
ok , ale zeby nie zakladac nowego tematu, jak skalibrować czujnik CLT zeby obroty nie były wysokie, wiem ze w komórkach trzeba zmienic wartości,ale skąd wiedzieć w danym mimencie, na jakim poziomie znajduje sie temp silnika ,bo nie ma tam tego kwadraciuku białego ktory wskazuje

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

PROBLEM Z ZAPŁONEM 5 lata 10 miesiąc temu #1739

  • Kucza
  • Kucza Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 494
  • Otrzymane podziękowania: 62
Bardzo prosto. Patrzysz co pokazuje CLT na displayu, przykładowo jest to 50C a twoim zdaniem ma być 45. Szukasz kratki w tabelce, w której jest 50 i zmieniasz na 45. Trudniejszy przypadek :) pokazuje 50C a w tabelce nie ma takiej wartości tylko 55 i 45, czyli musisz ruszyć obie wartości i tyle. Pamiętaj, że po zmianie robisz PERMAMENT i resetujesz zapłon.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

PROBLEM Z ZAPŁONEM 5 lata 10 miesiąc temu #1740

  • Kamil BB
  • Kamil BB Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 62
  • Otrzymane podziękowania: 0
no i proszę Pana o taką odpowiedź mi chodziło, serdecznie Przemku dziękuję :D

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

  • Strona:
  • 1
  • 2
Zasilane przez Forum Kunena