Elektroniczne rozwiązania dla motoryzacji i tuningu

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT:

problem z odpaleniem 5 lata 11 miesiąc temu #1714

  • Kamil BB
  • Kamil BB Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 62
  • Otrzymane podziękowania: 0
cześć , potrzebuję pomocy
założyłem efi jest prboblem, mianowicie
Samochod zapali na chwile zlapie 1200 obrotów i gaśnie. Odpalając samochod z gazem w podłodze załapie i tak jakby sie chcial wkrecic a nie moze, jak odpuszcze gaz obroty ida w gore i spadaja pod zero, jak szybko naciskam i puszczam gaz to samochod wchodzi na obroty, ale tak jakbym brakowało paliwa czy cos w tym stylu. Pomoże ktoś ? dodam ze Intakte air temp wynosi ciagle 108"

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

problem z odpaleniem 5 lata 11 miesiąc temu #1715

  • Kucza
  • Kucza Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 494
  • Otrzymane podziękowania: 62
Należy zacząć od znalezienia przyczyny braku pomiaru IAT. Jeżeli tabelka kalibracyjna od IAT jest poprawnie wypełniona to znaczy, że problem jest w obwodzie czujnika. Jeżeli czujnik jest dostawiany to dołożony powinien być również rezystor, który jest w zestawie. Rezystor dołączony powinien być pomiędzy wejście IAT a pin TPS +5V. Natomiast sam czujnik IAT pomiędzy wejście IAT a masę. Upewnij się, że tak masz. Można też zweryfikować mierząc napięcie multimetrem na pinie IAT. Powinno wynosić >0V a mniej niż 5V.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

problem z odpaleniem 5 lata 11 miesiąc temu #1716

  • Kamil BB
  • Kamil BB Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 62
  • Otrzymane podziękowania: 0
niestety nie mam u siebie tps.a ,
ale rozumujac na łopate.
czy moge zrobić tak. ze z pinu 7DEC wyprowadze kabel. nastepnie przewod z pin 10 DEC, połącze pin 7 i 10 dec rezystorem a nastepnie pod pin 10dec wepne pin 4ecu z NG i 5 pin na mase pod pin 18 ecu ng?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

problem z odpaleniem 5 lata 11 miesiąc temu #1717

  • Kamil BB
  • Kamil BB Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 62
  • Otrzymane podziękowania: 0
pozwole sobie pokazac o co mi chodzi, dodam ze czujnik jest w miejsce wtryskiwacza rozruchowego,

Audi 90/2.3 NG 136KM
Załączniki:

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

problem z odpaleniem 5 lata 11 miesiąc temu #1718

  • szpilek
  • szpilek Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 2
  • Otrzymane podziękowania: 0
hej, napisz Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. mam ten sam silnik może pomogę

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

problem z odpaleniem 5 lata 11 miesiąc temu #1723

  • Kamil BB
  • Kamil BB Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 62
  • Otrzymane podziękowania: 0
doszedlem do tego. ale znowu mam problem z wysokimi obrotami na biegu jałowym, dolot szczelny. obroty na poziomie 1200/1300 rpm, noi nie moge edytwać komórki czujnika IAT ani CLT, bo nie ma tego białego prostkącika który pokazuje w której komórce znajduje sie obecnie praca silnika wzgledem temperatury, oczywiscie wiersz Tuning wciśniety... zawor wolnych obrotów wpiety nadal po staremu ni jest sterowany przez dec-a

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

  • Strona:
  • 1
Zasilane przez Forum Kunena