Elektroniczne rozwiązania dla motoryzacji i tuningu

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMAT:

VFTS - strojenie 5 lata 6 miesiąc temu #1879

  • Adam
  • Adam Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 12
  • Otrzymane podziękowania: 0
kurde,

w końcu załapałem o co w tym chodzi :P :P :P :P

nie skupiałem się nad tym co powinienem B)

na zapłonie tak sobie to wymyśliłem ale jeszcze nie testowałem

pozdrawiam
Załączniki:

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

VFTS - strojenie 5 lata 5 miesiąc temu #1884

  • Adam
  • Adam Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 12
  • Otrzymane podziękowania: 0
co może być przyczyną wyłączania pompy paliwa podczas pracy silnika?
zauważyłem, że po włączeniu zapłonu pompa zadziała i nabije układ do wskazanej wartości natomiast po włączeniu silnika ciśnienie spada do zera a silnik ledwo chodzi a po chwili zdycha.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

VFTS - strojenie 4 lata 6 miesiąc temu #2198

  • Adam
  • Adam Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 12
  • Otrzymane podziękowania: 0
nie dałem rady, zabrakło wszystkiego, a przede wszystkim czasu.
więc oddałem silnik do strojenia do firmy. wykrzesali z silnika 148kM i 182Nm. Bardzo fajny wynik ale .... wciąż odłącza mi pompę paliwa. na strojeniu mieliśmy zmostkowany przekaźnik żeby zrobić robotę.

druga sprawa to - z czego mogę pożyczyć obrotomierz, zaadaptować go żeby wiedzieć co się dzieje ??
oryginalny obrotomierz nie działa

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

VFTS - strojenie 4 lata 6 miesiąc temu #2199

  • luckash
  • luckash Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 69
  • Otrzymane podziękowania: 10
Jaki jest obrotomierz seryjnie? Skąd miał sygnał? Jak masz podłączony sterownik? Jaki czujnik na wale?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

VFTS - strojenie 4 lata 6 miesiąc temu #2201

  • Kucza
  • Kucza Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 494
  • Otrzymane podziękowania: 62
Obrotomierz możesz zawsze zastosować jakiś tuningowy, on powinien działać. Zdarza się tak, że obrotomierze, które brały sygnał z cewki zapłonowej nie działają z sygnałem 12V. W środku często posiadają tłumik (rezystorowy dzielnik napięcia), który obniżał napięcie z cewki. Można je przerabiać, często wystarczy zewrzeć jeden rezystor.

Jeżeli chodzi o wyjście na przekaźnik paliwa to możesz zrobić próbę np. na małej żarówce (1-5W) podłączonej pod wyjście sterujące przekaźnikiem pompy. Drugą stronę żarówki podłącz pod napięcie +12V, tylko z innego miejsca niż obecny przekaźnik. Opisz wtedy co zaobserwowałeś. Nie sądzę, że jest coś w tym wyjściem w ECU, ale taki test to wyjaśni.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3
Zasilane przez Forum Kunena