Elektroniczne rozwiązania dla motoryzacji i tuningu

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT:

Renault flywheel VR configuration 7 lata 7 miesiąc temu #525

  • taxman
  • taxman Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 6
  • Otrzymane podziękowania: 0
Hi there guys. I don´t speak polish at all, so I hope that english would be OK. Have anyone of you guys tryed to configure a Renault flywheel VR sensor to the EasyECU 3+? I´m posting a drawing of how the flywheel looks. Let me know if you have any ideas. Cheers
Załączniki:

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Renault flywheel VR configuration 7 lata 7 miesiąc temu #526

  • GrzesiekK.
  • GrzesiekK. Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 9
  • Otrzymane podziękowania: 1
Change the flywheel for F4R one and It will be work as standard 60-2 trigger.
Za tę wiadomość podziękował(a): taxman

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez GrzesiekK..

Renault flywheel VR configuration 7 lata 7 miesiąc temu #529

  • taxman
  • taxman Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 6
  • Otrzymane podziękowania: 0
I have the J7R engine (2,0T) and I don´t know if F4R flywheel would fit. The other thing is, that I don´t have a F4R flywheel :D . I either use this one (if it´ll work), or make my own 36/1 wheel up front (instead of the A/C pulley). Thank you for your answer

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Renault flywheel VR configuration 7 lata 5 miesiąc temu #665

  • taxman
  • taxman Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 6
  • Otrzymane podziękowania: 0
Is this the standard 60-2 flywheel? This one is actually not from F4R, but from J7R 2,0 Turbo engine.
Załączniki:

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Renault flywheel VR configuration 6 lata 10 miesiąc temu #1339

  • Tomas IR
  • Tomas IR Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 2
  • Otrzymane podziękowania: 0
Witam,

Mam jedno szybke pytanie dotyczące samochodu Renault Clio 1.generacja, silnik 1,8 16V NA, Dystrybutor, 4 przepustnice.

Francuzi wymyślili bardzo ciekawy "trigger wheel" na kołe zamachowym silnika.
44 zęby, z których w górnym martwym punkte i dolnym martwym punkte sa dwa zęby podłączone w jedną całość i następnie jeden ząb pominięty. Oznacza to, że podczas jednego obrotu silnika znajdują się dwa triggery. Udało mi się uruchomić silnik pomocą ustawień triggera 22-2 zeby. Problemem jest to, że sterownik myśli, że ma silnik 2x tyle obrotow jako faktycznie ma. Również silnik idzie nieregularnie przy cca 2000 obr./min i nie mozne to naprawic (próbowałem wszystkie AFR i wyprzedzeniem zapłonu).

Moje pytanie brzmi: Jeśli zmienię koło zamachowe tak, zęby będzie miał 44-2 zęby, ECU będzie działać prawidłowo w całym zakresie obrotów? (360/44 nie jest caly numer).
Czy jest to konieczne, aby mieć koło z 60-2 zęby?
W zalaczniku jest obraz jak wygląda trigger wheel na kołe zamachowym silnika.

Bardzo prosze o szybka odpowiedz, jesli jest możliwe.
Dziekuje bardzo.
Tomas
Załączniki:

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez Tomas IR.

Renault flywheel VR configuration 6 lata 10 miesiąc temu #1340

  • Kucza
  • Kucza Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 494
  • Otrzymane podziękowania: 62
44-2 powinno działać dobrze w całym zakresie. Trzeba tylko pamiętać aby po ustawieniu silnika na TDC cylindra 1 brakujący ząb wypadał przykładowo 10 zębów za czujnikiem VR. Taka sama zasada jest dla kół 36-1 i 60-2. W Fordach jest to 9 zębów, w VW 13 zębów.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

  • Strona:
  • 1
Zasilane przez Forum Kunena