Elektroniczne rozwiązania dla motoryzacji i tuningu

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMAT:

Nowy firmware 3.8.3.13 4 lata 7 miesiąc temu #2181

  • Kucza
  • Kucza Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 494
  • Otrzymane podziękowania: 62
@Shadow, między zewnętrznym a wewnętrznym przełączamy wybierając algorytm pracy WBO - wewnętrzna sonda, NBO - zewnętrzny kontroler (tylko do pomiaru, nie robi żadnych korekt).
Za tę wiadomość podziękował(a): Shadow

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Nowy firmware 3.8.3.13 4 lata 7 miesiąc temu #2182

  • Shadow
  • Shadow Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 13
  • Otrzymane podziękowania: 0
Ok dziala juz prawidlowo. Dzieki

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Nowy firmware 3.8.3.13 4 lata 7 miesiąc temu #2183

  • Shadow
  • Shadow Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 13
  • Otrzymane podziękowania: 0
Jeszcze jedna rzecz bo chyba sie cos popsulo. Jak dziala dokladnie opcja "Tacho custom divider" bo wczesniej gdy mialem tacho out ustawione na 1 to zanizal przy *2 zawyzal a jak dalem na custom to przestal calkiem dzialac i teraz nawet gdy powroce na 1 lub *2 to nadal nie dziala. Jakis pomysl ?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Nowy firmware 3.8.3.13 4 lata 7 miesiąc temu #2184

  • Kucza
  • Kucza Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 494
  • Otrzymane podziękowania: 62
Oczywiście po każdej zmianie dzielnika robisz PERMAMENT i resetujesz zapłon? Bo te nastawy wchodzą tylko w czasie uruchomienia sterownika. Jeżeli tak to czy komuś jeszcze nie działa Tacho divider na nowym sofcie?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Nowy firmware 3.8.3.13 4 lata 7 miesiąc temu #2185

  • Shadow
  • Shadow Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 13
  • Otrzymane podziękowania: 0
Tak oczywiscie ze zapisywalem i resetowalem. Znalazlem usterke. Mozliwe ze zbieg okolicznosci ale raczej watpie. Uwalilo licznik gdy dalem na custom value tak jak by dostal zbyt duze napiecie lub czestotliwosc? Po zmianie licznika dziala ponownie i w ustawieniach nadal dalem jako *2 przez co troche zaniza ale caly czas tak bylo jako ze liczik jest zaprogramowany jako 4 cylindry a silnik jest 5 cylindrow. Wszystkie standardowe wartosci dzialaja prawidlowo tylko mozliwe ze problem jest z tym "suwakiem". Jesli sie nie myle to jak dla mnie potrzebna byla by wartosc *1.25. W custom value mamy wartosci od 600 do 6000 i nie dokonca rozumiem chyba jaka wartosc wybrac?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Nowy firmware 3.8.3.13 4 lata 6 miesiąc temu #2194

  • Shadow
  • Shadow Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 13
  • Otrzymane podziękowania: 0
Wiec maly update. Suwak od obrotow obrotomierza dziala i metoda prob i bledow udalo sie dobrac prawidlowa wartosc zaczynajac od 6000 zwiekszajac co 500 az pokryja sie wartosci. Silnik 5cylindrow + licznik zaprogramowany fabrycznie jako 4 cylindry przy wartosci 7500 obroty licznika pokrywaja sie z obrotami jakie pokazuje ee3+. Tym razem nie testowalem wartosci wiekszej niz 35000 jako ze ostatnio skonczylo sie to niesprawnym licznikiem.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3
Zasilane przez Forum Kunena