Elektroniczne rozwiązania dla motoryzacji i tuningu

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT:

Propozycje nowych funkcji w EasyEcu 2+ 8 lata 4 miesiąc temu #198

  • bolec666
  • bolec666 Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 4
  • Otrzymane podziękowania: 0
Dla EE3+ :

flex fuel sensor- wejscie dodatkowe jest, moze wsparcie takiego patentu(2 mapy - plynnie przechodzace)?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Propozycje nowych funkcji w EasyEcu 2+ 8 lata 4 miesiąc temu #206

  • Kucza
  • Kucza Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 494
  • Otrzymane podziękowania: 62
W tej chwili w EE3+ dodajemy kolejną mapę VE i możliwość definicji oś obciążenia jako: ciśnienie w kolektorze, położenie przepustnicy lub np. sygnału z przepływki 0-5V. Kolejna mapa VE i możliwość definiowania osi obciążenia pozwoli między innymi na realizację algorytmu Alpha N, obsługi mieszanek paliw, sterowanie doładowaniem w funkcji TPS i wiele innych funkcji.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Propozycje nowych funkcji w EasyEcu 2+ 8 lata 4 miesiąc temu #208

  • oress
  • oress Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 197
  • Otrzymane podziękowania: 12
A czy była by możliwość zrobienia dwóch zestawów map przełączanych z pstryczka (np. dla różnych paliw)?
I / Lub dwóch osobnych całkowitych konfiguracji + mapy, też przełączanych, tak aby móc zabrać EE3+ z jednego auta do drugiego bez podłączania laptopa i wgrywania innego projektu?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Propozycje nowych funkcji w EasyEcu 2+ 8 lata 4 miesiąc temu #211

  • Killme
  • Killme Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 64
  • Otrzymane podziękowania: 2

Kucza napisał: W tej chwili w EE3+ dodajemy kolejną mapę VE i możliwość definicji oś obciążenia jako: ciśnienie w kolektorze, położenie przepustnicy lub np. sygnału z przepływki 0-5V. Kolejna mapa VE i możliwość definiowania osi obciążenia pozwoli między innymi na realizację algorytmu Alpha N, obsługi mieszanek paliw, sterowanie doładowaniem w funkcji TPS i wiele innych funkcji.


To super, a czy w tym roku może jeszcze?
Ja bym jeszcze prosił aby algorytm speed density wbo nie działał tylko i wyłącznie z wbudowanym kontrolerem, ale także gdy dostaje sygnał 0-5v z zewnetrzengo, np. jak u mnie z innovate mtx-l

Pozdr.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Propozycje nowych funkcji w EasyEcu 2+ 8 lata 2 miesiąc temu #253

  • oress
  • oress Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 197
  • Otrzymane podziękowania: 12
Dla EE3+

Przydała by się tabela dla deadtimes, bo te suwaczki raz, że są ograniczone do 2ms, to dwa punkty dla 6 i 16V to mało. Chciałbym móc wprowadzić np. dla 0280155830 według danych producenta coś takiego:

6V -> 3,80 ms
7V -> 2,95 ms
8V -> 2,33 ms
9V -> 1,93 ms
10V -> 1,62 ms
11V -> 1,39 ms
12V -> 1,20 ms
13V -> 1,05 ms
14V -> 0,92 ms
15V -> 0,82 ms

Da się zrobić kolejnej aktualizacji softu?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez oress.

Propozycje nowych funkcji w EasyEcu 2+ 6 lata 6 miesiąc temu #1441

  • oress
  • oress Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 197
  • Otrzymane podziękowania: 12
Dla EE3+

1) Uruchomienie w EcuProg wskazań dla dodatkowego czujnika temperatury.

2) Dwie tablice dwel time dla cewek, osobna dla CRANKING i RUNNING, bo np.
dla cewki Bosch 0 221 504 004, jest:

Running:
[V] [ms]
6,0 6,000
8,0 3,200
10.0 1,904
12,0 1,253
14,0 0,853
16,0 0,752

Cranking:
[V] [ms]
6,0 20,000
8,0 8,901
10.0 5,003
12,0 3,749
14,0 2,981
16,0 2,501

3) W przypadku łączenia wtryskiwaczy w dwa banki, możliwość zaznaczenia dla CRANKING pracy jako full-grupa.

4) Możliwość zmiany wyjścia boost valve tak aby działało jak drugie wyjście parametryczne, konfigurowane tak samo jak to pierwsze.

5) Nie używam wejścia Launch control, bo mam automatyczną skrzynię i auto nie jest z przeznaczeniem do sportu. Przydała by się możliwość zmiany wejścia LC na konfigurowalne wejście, na które podany sygnał, spowoduje zwiększenie otwarcia zaworu wolnych obrotów o wpisaną liczbę kroków. Akurat w moim przypadku gdy mam automatyczną skrzynię, stoję w korku z nogą na hamulcu, jest wrzucone D i obroty już spadły o ponad 100 i jeszcze uruchomi się sprężarka klimatyzacji to obroty drastycznie spadają i regulator PID w IDLE nie radzi z tym sobie.

W oryginalnym ECU było właśnie takie wejście sterowane sygnałem z kompresora klimatyzacji powodujące wzrost wolnych obrotów. Dla mnie było by to zbawienne. Bo zaczynam już myśleć o wpięciu w obwód silniczka wolnych obrotów jakiegoś rezystora w szereg, którego bym mostkował gdy uruchomi się sprężarka klimy.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

  • Strona:
  • 1
  • 2
Zasilane przez Forum Kunena