Elektroniczne rozwiązania dla motoryzacji i tuningu

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT:

Mercedes-Benz W126 m103 3.0L 7 lata 8 miesiąc temu #482

  • oress
  • oress Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 197
  • Otrzymane podziękowania: 12
Czujnik położenia wału w m103 nie jest podłączony do sterownika KE-Jet tylko idzie do modułu zapłonowego. A sygnał obrotów dla obrotomierza idzie z modułu zapłonowego do licznika, bodajże przewód żółto-zielony jak mnie pamięć nie myli.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Mercedes-Benz W126 m103 3.0L 7 lata 8 miesiąc temu #483

  • emanuel33
  • emanuel33 Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 58
  • Otrzymane podziękowania: 0
Teraz kwestia jak podłączyć EE3+ cewki żeby skrzynia działała prawidłowo i silnik.
Nie długo założę tutaj swój temat. Na razie muszę skończyć swoje audi 80 2.3 10V oraz inne auta które stoją mi na podwórku.
Trzeba powoli zacząć budować wiązki i dostosowywać nowy osprzęt silnika.
Koło do trrigera dorabiałeś przy silniku czy z zewnętrznej strony ? Pytam czy pasek równo pracuje.
Ile kosztował Cię swap takiej slrzyni?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Mercedes-Benz W126 m103 3.0L 7 lata 8 miesiąc temu #493

  • oress
  • oress Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 197
  • Otrzymane podziękowania: 12
Koło triggera musi być na tej stronie od silnika osadzone, trwale połączone z piastą ,czyli nie może być tam gdzie pasek bo to jest już na gumie od tłumika drgań. Widać to na fotkach z pierwszej strony wątku.

Swap i zmotanie skrzyni odbyło się dokładnie 10 lat temu więc nie pamiętam szczegółów a wpadłem na to gdy na szrocie leżały obok siebie takie dwie skrzynie: z RWD i 4Matic, różniły się tylko tylną pokrywą, gdzie w 4Matic było wyjście na wał od przedniego napędu. Generalnie jakakolwiek 722.3 to pancerna konstrukcja, 722.5 to porażka na maksa. Natomiast 722.4 to i tak mocna skrzynia ale słabsza od 722.3, zasadniczo różnią sie tym że sprzęgło hydrokonetyczne w 722.4 jest osadzone na łożysku tocznym a w 722.3 na panewce, przez co ma znosić więcej Nm.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Mercedes-Benz W126 m103 3.0L 7 lata 7 miesiąc temu #497

  • emanuel33
  • emanuel33 Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 58
  • Otrzymane podziękowania: 0
Orientujesz się jaki moduł może sterować cewkami 07K905715F ? Potrzebuję jakiś do silnika R5 żeby podłączyć do Digital ECU Cheater. On nie ogarnia cewek. Chce dać je przez moduł pod sygnał z halla.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Mercedes-Benz W126 m103 3.0L 7 lata 7 miesiąc temu #498

  • oress
  • oress Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 197
  • Otrzymane podziękowania: 12
R5 to chyba tylko Audi i Volvo, bo innych nie znam
i tam bym szukał, w nowszych konstrukcjach.
Na szybko wygooglałem to

www.sjmautotechnik.com/trouble_shooting/S4_Ignition.htm

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez oress.

Mercedes-Benz W126 m103 3.0L 7 lata 7 miesiąc temu #521

  • emanuel33
  • emanuel33 Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 58
  • Otrzymane podziękowania: 0
Jaki czujnik polecasz zamiast seryjnego czujnika obrotów na złącze diagnostyczne? Potrzebuję na wtyczkę żeby podpiąć do deca i V8.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Zasilane przez Forum Kunena