Elektroniczne rozwiązania dla motoryzacji i tuningu

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT:

VW Golf 3 2.0 16v Turbo 4Motion 9 lata 5 miesiąc temu #62

  • GMS
  • GMS Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 11
  • Otrzymane podziękowania: 1
Test szpery chyba działa dobrze :)
zaznaczam że to było na suchym asfalcie
Trochę zaczęło się ślizgać sprzęgło nie daję rady większemu doładowaniu trzeba pomyśleć nad czymś lepszym...


Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

VW Golf 3 2.0 16v Turbo 4Motion 9 lata 4 miesiąc temu #70

  • luckash
  • luckash Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 69
  • Otrzymane podziękowania: 10
Golf ma potencjał, uwielbiam 16v;)
Powiedz mi jaki tam masz cr? Sprzęgło to całkiem seria vr6? Kolektor ssący pod 2 bary zostawiasz taki jaki masz i ic wodny też?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

VW Golf 3 2.0 16v Turbo 4Motion 9 lata 4 miesiąc temu #76

  • GMS
  • GMS Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 11
  • Otrzymane podziękowania: 1
Stopień sprężania 9:1
sprzęgło ori vr6 lekko się zaczęło ślizgać na 1.7 bara
kolektor raczej zostanie ten co jest razem z coolerem wodnym niestety nie ma tam miejsca na nic lepszego
bez rujnacji przodu, auto posiada klimatyzację

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

VW Golf 3 2.0 16v Turbo 4Motion 9 lata 1 miesiąc temu #84

  • GMS
  • GMS Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 11
  • Otrzymane podziękowania: 1
Kilka fotek z budowy docisku sprzęgła, myślę że już sprzęgło nie będzie się ślizgać :-) za to moja lewa noga będzie miała ciężej...

Sprężyna przed obcięciem

Sprężyna po obcięciu

pierwsze przymiarki obu sprężyn


Nowe i stare kołki trzymające obie sprężyny dorobione przez mojego tokarza wedle moich wytycznych, dwa wymiary kołków zostały zwiększone


A tu już obie sprężyny zmontowane




Tutaj część żeliwna docisku po szlifowaniu i przeróbce wedle moich wytycznych



Tak to finalnie wygląda zmontowane, wszystko sprawdzone docisk na prasie rozłącza sprzęgło jak ori więc powinno wszystko chodzić :-)
Dodatkowo musiałem przyciąć kołki trzymające sprężyny ponieważ tarcza sprzęgła luka w ogóle nie nie mieściła na wysokość i ją blokowało, tarcza sachsa jest niższa i się już wszystko mija lecz dla bezpieczeństwa przyciąłem kołki...

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

VW Golf 3 2.0 16v Turbo 4Motion 9 lata 1 miesiąc temu #85

  • luckash
  • luckash Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 69
  • Otrzymane podziękowania: 10
Dlaczego całkowicie stoczyłeś punkt styku sprężyny na żelazku? Można było go przetoczyć bliżej osi, wtedy byłaby większa siła docisku.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

VW Golf 3 2.0 16v Turbo 4Motion 9 lata 1 miesiąc temu #86

  • GMS
  • GMS Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 11
  • Otrzymane podziękowania: 1
trzeba było stoczyć tyle ile ma grubość druga sprężyna żeby się wszystko zmieściło i tak to wyszło, myślałem o tym punkcie podparcia na żelazku ale stwierdziłem że nie ma sensu więcej kombinować Lamik na takim sprzęgle ukręcał ośki i mielił skrzynie w vr6t

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez GMS.
Zasilane przez Forum Kunena