Elektroniczne rozwiązania dla motoryzacji i tuningu

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMAT:

Strojenie AFR target dla M102 2.3 N/A 2 lata 1 miesiąc temu #2961

  • nocnafuria22
  • nocnafuria22 Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Posty: 20
  • Otrzymane podziękowania: 2
Problem z przygasaniem rozwiązałem w trochę inny sposób. A mianowicie na rozgrzanym silniku ustawiłem wstępne uchylenie przepustnicy tak, aby przy zamkniętym ZPD minimalne obroty wynosiły 700. Resztę roboty robi już ZPD. Podciśnienie w dolocie przy schodzeniu z obrotów wynosi 20 kPa i działa fuelcut.

Pomysł na pozbycie się korpusu po KE-Jet jest dobry, ale na razie go zostawię, nie chcę rzeźbić mocowania pod mechanizm linki przepustnicy. Może pomyślę nad zaślepieniem tej pustej przestrzeni w tym korpusie.

Dziś zamontowałem nową sondę lambda, a szerokopasmówkę przesiosłem do sniffera w wydech w celu wyregulowania jej działania. Długo jej pracą się nie nacieszyłem, po godzinie jazdy przestała oscylować i zaczęła podawać stałe napięcie. Następnym razem zainwestuję w Boscha. Ale zauważyłem, że duże korekty lambdy wpływają na falowanie obrotów na biegu jałowym.

Plan jest taki, aby jak najdokładniej wystroić mapę w każdym zakresie obrotów i obciążeń, a lambdzie powieżyć minimalne korekty.

Oress, jakie AFR masz ustawione przy WOT? Nie wiem czy trzymać się tych 12,5 czy to nie za bogato. Każdy poradnik pisze inaczej. Wiadomo bez hamowni ciężko coś powiedzieć.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Strojenie AFR target dla M102 2.3 N/A 2 lata 1 miesiąc temu #2965

  • oress
  • oress Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 197
  • Otrzymane podziękowania: 12
nie wiem jak w DEC bo ja mam EE3 i tam mam ustawione tak, że przy WOT jedzie z mapy i sonda nie ma nic do gadania.
Tak samo można zrobić z jałowymi jeśli jest problem z falowaniem.
Każdy silnik lubi co innego , więc podawanie AFR z mojego silnika do Twojego jest całkowicie bez sensu.
Silnik stroiłem na hamowni, było trochę problematycznie bo mam automat a później poprawki na drodze bo podczas jazdy silnik inaczej się napełnia. Jak był KE-jet zawsze mi palił 19-20 , teraz jazda o wiele lepsza i spalanie 13-14. Ale to się udało zrobić dopiero na hamowni, bo na drodze na oko i ucho to rewelacji nie było.
Mapa zapłonu i jej korekty bardzo dużo daje, zwłaszcza w konfiguracji jałowych. W DEC nie masz, więc nie spodziewaj się cudów.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Strojenie AFR target dla M102 2.3 N/A 1 rok 11 miesiąc temu #3001

  • fede.chiro
  • fede.chiro Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 10
  • Otrzymane podziękowania: 0
hi, can i know how many ohms is the resistance used to connect them iat? thanks 24 ohm? or 2,4kohm? thanks

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Strojenie AFR target dla M102 2.3 N/A 1 rok 11 miesiąc temu #3004

  • Kucza
  • Kucza Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 494
  • Otrzymane podziękowania: 62
2,4 kohms
Za tę wiadomość podziękował(a): fede.chiro

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Strojenie AFR target dla M102 2.3 N/A 1 rok 11 miesiąc temu #3005

  • fede.chiro
  • fede.chiro Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 10
  • Otrzymane podziękowania: 0
i understand, kjet was wrong and sent me a 24ohm one, thanks, also i have an afr lc2 controller installed, do i have to keep the narrow band probe as well?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Strojenie AFR target dla M102 2.3 N/A 1 rok 11 miesiąc temu #3006

  • Kucza
  • Kucza Avatar
  • Wylogowany
  • Posty: 494
  • Otrzymane podziękowania: 62
LC2 has two analog outputs. One is emulating narrow band sensor provides 0-1V and second that corespondent to wide band AFR measurement 0-5V. If you want to install LC2 permanently then you can connect those analog outputs to DEC. 0-1V to O2 input and 0-5V Analog input.
Za tę wiadomość podziękował(a): fede.chiro

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3
Zasilane przez Forum Kunena